Arbetssökande hudterapeut, inte så länge till....?

Idag postade jag mina 29 ansökningar och mailade iväg 5 till alla salonger i stockholms innerstad som använder Dermalogica. Får hålla tummarna att någon använder det frankerade svarskuvertet som jag bifogade i varje brev och är intresserad av att träffa mig.
Tanten på Pressbyrån frågande med oändlig övertygelse om jag vill ha kvitto på de 60 frimärkena jag köpt, som om någon enskild person skulle köpa så många. Jag då!

Imorgon blir det fruktiga smothies med ett robust alkoholinnerhåll hos Mattias därefter elektroklubb. Imorgon lunch bestående av sushi för tredje dagen i rad, dels för att jag och Tobias har fått dille men mest för att det är så förbannat gott!!

Söndag innebär uppklädnad, skumpa och Sveriges bästa Dj-bar på Café Opera med Becca. De som tävlar är Berns, Bliss, Café Opera, Debaser, F12, GrodanCoctailClub, Jeriko, Landet, Ljungren, Marie Levau, Metró, O-baren, Peacock, Olssons Video, Rebublik, Solidaritet, Uppåt Framåt och WC.

Audio, video, disco
- I hear, I see, I learn.

Kommentarer
Postat av: Pojken

Platt sushi snart igen? högbollarna var inte lika prima. jag-bosah-dei.

2007-01-27 @ 01:46:20
Postat av: Fine

Pojken: javisst! platta lite kylda sushibollar! Isf, fjärde dagen i rad!! =)
jag-houssah-daih.

2007-01-27 @ 11:00:44
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0