Glad och happy är två syskon som bor i mitt hjärta


Här sitter jag och filurar över livets mening (höll på att skriva livets ord där men dem ägnar jag inte så många tankar)
Jag har fin sommarklänning, lockigt hår, vita converse i hallen och världens finaste helg coming up.

I'm back! (?)

Har påbörjat ett inlägg fyra gånger, varje gång tar jag bort vad jag skrivit. Jag är tillbaka på bloggen, tror jag. Har inte känt någon som helst lust att skriva på några veckor, men imorse kände jag att jag saknade att låta fingrarna flöda fritt över tangentbordet.





Jag lever fortfarande på glädjen jag boostades med under valborg i Gävle. Jag lärde mig åka longboard, drack Corona, sov i ett prinsessrum och fikade i stora fotöljer med stora kaffekoppar.
Jag är singel, men inte ensam. Tvärtom.

RSS 2.0