if I told you I felt ageless, would you tell me I'm not old

if I told you I'm sorry, would your heart still weigh more than gold?

lyx

Lyx är att inte behöva stå i regnet och lyssna på MGMT utan att sitta i stor mjukiströja i soffan och ha balkongdörrarna öppna och ändå höra tydligt.

Ink Bash var otroligt varmt. och inspirerande! New tattoo... soon! Skulle vilja göra hos Johanna på BlueBird.. eller Joel på Salvation.
Piercingen kostade alldeles för muchos grande, så den ska jag önska mig i fölsedagspresent. Sweet ass.

Om jag ska orka gå på FORMEX imorgon, vilket jag ska, måste jag sofva pronto. FOOORMEX! (jag längtar ihjäl mig lite)

did you say friday?


it would be wrong to say I'm back,

because I don't know how long I can stay.

Min sommar innehöll över 1000 bilder. Hade jag kunnat, hade jag lagt upp allihop här, för min sommar har varit den bästa i mitt liv. Istället får ni ett litet bildmarathon såhär på morgonkvisten, innan jag springer iväg på min intervju.

RSS 2.0