hej igen!

Oj, här har det varit tyst. Men jag har haft massor för mig! Senaste uppdateringen var efter dag ett på preparandkursen. En snabb update vad som hänt sedan dess:
Söndag: även den en skoldag, lång sådan. Efter skolan tog jag min träningsväska och drog ner till Friskis på Sveavägen för intervalllöpträning i Vibrams. Denna anläggning har nämligen en kort inhomhuslöparbana i uppförsbacke. Rastade benen ordentligt.
Måndag: Ni vet, jag gillar ju utmaningar. Så jag bestämde mig för att köra 50% av Friskis Skrapans alla pass! Aerobics, tätt följd av step 1, sen en timmes "rast" följt av ett till aerobicspass. Sen ni! Sen var jag d.ö.d.
Tisdag-torsdag: Mot Gävle! För att träffa underbara Sarah i dagarna tre. Som vi har pratat under dessa dagar! Och badat isvak, bastat vedeldad bastu, ätit fantastisk mat och pratat ännu lite mer. Underbara dagar, fantastiska du! ♥

Gävle bildbomb:
















Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh fina du. Härligt att du är back. Jag undrade vart du tog vägen.

Hjäääälp för isvack men modigt.

Kan tänka mig att det är uppfriskande :)

Underbara kort!

kram på dig

2011-01-28 @ 21:49:52
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig ska du veta!



Ja jag hoppas så in i bomben på att jag kommer dit! Skulle vara guld värt att få uppleva den staden även om det endast gäller ett par dagar.. Men första steget är att skaffa pass. Mitt gick ut 2004 och sen dess har jag inte varit utanför Sverige (ja Danmark då men det räknas ju knappt..) Skärpning på mig!!

2011-01-28 @ 22:05:08
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

meh kvinna, du är inte riktigt kloook! (syftar på isvaksbadandet!) fryser bara jag ser bilden. och säger ordet is.. brr.

:)



tack ska du ha söta du! och absolut, du får gärna hälsa på´na! :)

2011-01-28 @ 22:09:52
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Marieh

Ååå kul att du är tillbaka på bloggen. =) Som vanligt helt fantastiska bilder men oj vad kallt det såg ut med isvaksbad. Brrrr och då gillar jag ändå kyla, haha.

Vilken härlig utmaning du tog dig an där med passen på Friskis.

Nu blev jag lite sugen på att göra något liknande och shit vad kul med en gymanläggning som har en inomhuslöparbana.

Så kul att kunna springa fort utan att vara rädd för att bryta benen av sig ute men ändå slippa löpbanden.

2011-01-28 @ 23:58:24
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA VÄN <3

2011-01-29 @ 17:29:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Ni ser ut och haft det toppen gulle ni!

Ja! Till sommaren får vi se till att ses. Det ser jag verkligen fram emot! KUL!



Å tack, fin, det är precis vad du också är!

2011-01-29 @ 19:52:04
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Ylva

Jättefina bilder! Jag vill sno katten. Och maten. Samt även vyerna. Kram!

2011-01-30 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0