veckan som gick: träningsmässigt

Veckan som gick blev verkligen sprängfylld med träning av varierande kaliber, allt från meditation till långpass spinning. 850 minuter blev det sammanlagt, alltså ca 14 timmar! Angående det där superduper passet på Horsntull är jag nu anmäld, det blir hela TRE timmar spinning på lördag och jag såg att alla bokningsbara platser är tagna, men det finns fortfarande en del platser som släpps en timme före passets start.

Lunch idag intogs på Rival, som duggade av kändisar, Petra Mede satt i ett hörn och hennes röst bröt sorlet gång på gång - knappt så man kunde hålla på smilbanden. Sen stegade någon ur EMD in i lokalen och ganska snart därefter stegade vi ut i kylan för en promenad nerför Hornsgatan. In på Papercut på Krukmakargatan och botanisering bland alla de uppskattade serierna redan vi följer som de hade där; Breaking Bad, Arrested Development, In Treatment mm. Köpte med oss en för oss ny serie; Bored To Death, vi hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Tack, vad kul att du gillart! =)



Ha ha, ingen tisseboll, ha ha ha! Såg precis ut som d, hihi...



Men du, vad duktig du är som tränar så! Å meditation... det har jag aldrig provat, men är väldigt sugen. Hur går du till väga?



Hur bra jag än trivs här i mitt hus så blir jag lite "Ååååh, Hornstull, mina gamla hoods!"

2010-10-25 @ 19:41:12
URL: http://annapanna.blogspot.com
Postat av: Desiré

Jesus amalia! 14 timmars träning! BRA jobbat! :D

2010-10-25 @ 21:09:14
URL: http://dessismat.blogspot.com
Postat av: Johanna

YOU GO GIRL! Duktig du är!

2010-10-26 @ 09:04:45
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0