Redaktionsmöte på Lidingö

Igår åkte jag ända ut till Lidingö (jag är en ordentlig söderböna som tycker det är jobbigt och omständigt att lämna min egen ö) för redaktionsmöte med LivingGreen. Ett riktigt brainstorm möte blev det med många bollar i luften, flera idéer som togs upp och en jättekreativ stämning. Anne-Lie och Johanna som skriver om mode har jag inte träffat förut så det var väldigt roligt att äntligen få ansikten till texten man läst!

Nessla och Fröken lekte mycket ihärdigt, så pass ihärdigt att vi fick dela upp dem i olika rum för att få något jobb gjort. Nessla klarade av projektet "låta jättemycket och vara störig under bordet" alldeles ensam! Wow. Släpade ut alla Frökens leksaker, mest bara för att. Ut med en, leka lite, hämta nästa. Och om igen!

Det är första gången jag släpper henne att leka med en annan hund förutom i hundparken såklart och hon betedde sig så annorlunda, det märks att hon börjar komma i trotsåldern. Stackars Fröken, som bara är dryga 2 månader äldre till och med lade sig på sidan och satte en tass i Nesslas ansikte för att markera att "paus, snälla?" men Nessla retades trotsigt vidare...

Jag gillar Nesslas move att försöka krypa under (!?) Fröken.
Till slut fick jag säga till dem att sluta upp, och mutade även med godis för att jag skulle få en fin bild på flickebarnen ihop.
kreativ mötesplats
Med Frökens alla leksaker utspridda under (och två valpar i full gång)

I morgon ska jag köra med PT Ulrika igen, och jag känner redan nu den helvetiska träningsvärken jag kommer att få.....no pain no gain!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Va sött !

Ja, nu böjar lilltjejen bli stor.

Hennes pappa är ingen lekkille precis och sitter hellre i knät och gosar och tar det lugnt. Ha ha !



kramiz

2010-01-21 @ 00:04:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Karin

helt helt helt underbara hundar:D

2010-01-21 @ 08:31:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jo

Så fina! Fröken också! Det är alldeles för lugnt och tyst under mitt köksbord känner jag plötsligt...



Men du... vad jobbar du med egentligen? jag vill ha en utförlig beskrivning! :) sjukligt nyfiken

2010-01-21 @ 10:53:15
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alltså dessa krabater, dessa hundar och dessa charmtroll. Du kan väl inte haft något annat än mysigt och trevligt? Kanske värt den lilla trippen/äventyret trots allt :)



Yeeey, PT träning, enjoy. Skrik, svettas och ta ut allt du har.

2010-01-21 @ 11:28:42
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej!



Ja, du har nog rätt.. jag får kanske fokusera lite mer på tränings/hälsoinlägg. Försöker att hitta intressant fakta.



Ang. lördag så blir det absolut av, det är inte så många intresserade nu när det fortfarande är kallt men vi kör i alla fall. Skulle väl kunna tänka mig att vi är ute ca 30-40 min, för om jag ska vara ärlig så kommer jag inte att orka en meter till. Har inte sprungit på länge. :p



Skicka gärna dit nr till min mail, [email protected] - så skickar jag mitt tillbaka. Kaknästornet kl 10.30. Kram Therese

2010-01-21 @ 12:54:41
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Den ska jag absolut spana in!

2010-01-21 @ 14:51:45
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: fia

Ha ha, hon är inte liiite kaxig den där... ganska kreativ dock, krypa-under-magen-och-slå-underifrån har jag inte sett förut!

2010-01-21 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0