Madrid Marathon

Sådär! Nu är Madridresan bokad och jag känner mig sprallig i HELA kroppen, vill bara snöra på mig skorna och sticka ut på långtur, men det får nog vänta - detta snökaos som råder utanför fönstret kommer nog innebära att de närmaste dagarnas turer kommer gå inomhus, på löpbandet.
Jag och Tobias åker med Springtime Travel - samma researrangör som vi åkte till Tokyo med och denna gången ska båda springa, Tobias marathon och jag 10 km. Så himla kul att ha ett gemensamt mål att träna inför, även om detta för mig är mer av ett delmål. Själva grädden på moset är Honululu Marathon i december... dit är det långt!

Så nu sitter jag och spanar in saker att se och göra i Madrid, vi kommer inte ha mycket tid där, är det någon som vet om något man bara inte får missa?

Såhär såg det ut i Tokyo (kanske ser ni mig skymta förbi, en blond kalufs bland alla svarthåriga japaner ;) Det var så sinnessjukt mycket folk! Men också det absolut roligaste jag gjort i min väldigt korta löparkarriär. Nästa gång måste jag springa hela marathonet, förra året sprang jag bara milen (för 1a gången i mitt liv!)


Kawaii! Innan starten

Målgång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW! Ska du och Tobi till Madrid och springa?? Coolt! Ja ny vecka idag, du om någon har koll <3 Sockerbullar, sådana man ej får slicka sig om munnen när man ätit ;)

2010-01-28 @ 08:42:53
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: elle

Herregud, till och med jag blir ju löparsugen.. Haha! Vad roligt att ni ska iväg igen! ALl lycka!

2010-01-28 @ 08:47:23
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det här är verkligen något att se fram emot. Förstår om det pirrar i hela kroppen, vilken grej. Har faktiskt aldrig varit i Madrid så det kommer bli spännande och se vad du kan förmedla därifrån. förutom ett coolt marathon.

2010-01-28 @ 11:53:37
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0