I walk in colors

Fredagsärende inför Anjas examensfest ikväll och Amandas födelsedag på måndag. Hamnade inne på Skrapan där jag hittade nya mjukis (med passform, hur ovanligt är inte det?!) och löparstrumpor på rea, score!

Vi tog en fika och pratade om gamla tider, när jag brukade jobba i en viss butik som ligger i den gallerian. Kalla kårar över det och glädje över att inte behöva göra det mer. Tänk va bra kollegor kan göra för en arbetsplats när chefen är ett riktigt airhead, kan få en att stå ut med mycket... men inte för banalt beteende.

Jag letade efter en bra kalender att ha i köket, och hittade en söt med äkta sambostämpel på. Söta illustrationer för varje månad, nu kan vi hålla koll på varandras MMA träningar, tentor och resor. I den lilla kalendern ska jag hålla reda på deadlines och artikelidéer för min nya upplevelseblogg på LivingGreen.se
På OneOff hade de sjuk skorea (jag ÄLSKAR att ha små fötter på rea, för till slut kränger de bort dessa storlekar tillsammans emd 45-46 till nästan inget pris alls)


Nu måste jag hoppa in i duschen för att börja projektet "bli klar i tid och hinna byta klänning minst fem gånger innan jag är nöjd" och sen bär det av mot Anjas examensfest, hon måste vara så lättad nu när hon lämnat in sin C uppsats på JMK och jag hoppas verkligen hon kommer att tycka om min present.

Kommentarer
Postat av: Nelia

Hahahah va kul du köpte exakt samma kalender som jag köpte till oss för några veckor sedan. Föll för den! :) Visst är den söt!? :)

2010-01-22 @ 21:02:19
URL: http://nelayah.se
Postat av: Camilla

Kalendern va ju hur cool som helst och hade mer än gärna fått flytta in till vårt kök. Hoppas kvällen blev lyckad i går och att hon blev glad och nöjd med presenten. Skorna är ju sjukt coola, like it.

2010-01-23 @ 16:41:41
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: jange

finns vansen i små storlekar där nu? måstemåste...

2010-01-25 @ 14:40:25
URL: http://jange.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0