Sunny Day Real Estate till Way out West! ?

Eller nej. Jag trodde bandet som var listat på WoW's hemsida var det eminenta bandet Sunny Day Real Estates försök att komma igen. Men det visade sig att Real Estate är ett helt nytt band med slående likt namn.

Snacka om att bli besviken... jag hade ju åkt dit enkom att sitta i gräset och tänka tillbaka på mitt lilla rum på SSHL där jag kunde krypa upp i min enkelsäng och titta ut på folk som gick förbi nedanför Backa och dagdrömma om hur det skulle vara att träffa han den där killen jag träffat online i verkligheten.

För denna låten, mina vänner, är så mycket 2004 - precis innan studenten. Det är msnkonversationer fram till klockan 23 (då internet slogs av), det är samtal mitt i vårnatten med bultande hjärta, nervös för att höra hans röst för första gången, det är längtan och saknad efter någon man aldrig träffat.

Jag får hålla tillgodo med youtube och längta till klockan 15 då jag får se honom igen.

Kommentarer
Postat av: Tobi

Du är den finaste. Jag är så glad att vi har varandra idag och så länge jag lever.

2010-02-03 @ 17:08:09
Postat av: Linnea

tittar in :) söt blogg :)

2010-02-10 @ 20:42:04
URL: http://joliechole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0