13 Min vecka

13/30

De bästa sakerna som skedde vecka 48 var följande:

Måndag: Deftoneskonserten, lätt!
Tisdag: Min och Tobias 6,5 årsdag - fick ha på mig mina allra finaste smycken som jag bara bär en gång om året den 30e november.
Onsdag: Första dagen i december - julkalendern i sängen!
Torsdag: Morgonyoga.
Fredag: En välbehövlig tripp till tippen där vi tog ett sista farväl av både Malm och GB gubben.
Lördag: Atlantis levererade vår nya säng! Bournemaraton hos Martin och hemförd klockan 03.30
Söndag: Nya gymrutinen och söndagsmys i soffan med UFC Ultimate Fighter Finale. Ingen Beck i vårt hus!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lät som en toppenvecka må jag säga! Hur blev det med nya sängen? Nöjda?



Ja visst är de snygga och jag ska erkänna en sak, har inte öppnat dem än och smakat... Hihi, de står bara och är snygga än så länge =)



Ja nu är det julmusik som gäller och igår köpte jag första flaskan glögg så nu jäklar.

Kram och ha en fin dag!

2010-12-06 @ 11:22:07
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du om någon är bra på att nyttja ledig tid. Det gäller att förgylla, träna, fylla med kärlek och bara ta det som det kommer. Snart ses vi och det lär bli babbel och matkoma delux!

2010-12-06 @ 15:40:14
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: J.

Jag beställer från minxdesign.se, skitsnygga och bra grejer! får oftast leverans inom 3 veckor även om det står 2 på hemsidan.

Ture har nog fler än fem halsband... men alla har ju såklart olika funktioner!! :P



Vi åker den 24e februari så jag längtar nå så galet! Långt kvar jue :(

2010-12-06 @ 18:11:28
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0