No more Dirty Dancing

Patrick Swayze har dött, efter att ha kämpat mot en svårartad typ av cancer i 20 månader. Allt jag kan säga är att varje gång jag hör time of my life transporteras jag någonstans bortom denna färglösa gråa värld. Jag kan inte låta bli att sjunga med från djupet av mina lungor samtidigt som jag föreställer mig en värld som finns någonstans där jag dansar i perfekt tid med Patrick Swayze.
Detta var den första filmen jag och Tobias såg ihop, back in the days, och här och här hade jag gåshud likt halkskydd på badkarsgolvet.

Så fort jag var och hälsade på mina gudföräldrar när jag var liten kollade jag på Ghost. Och sen växte jag upp, och förstod vilken helt uuunderbar film det är (och att man inte behöver vara rädd för skuggorna som skrämde livet ur mig i slutet av filmen)
Underbara filmer, underbar skådespelare, kan inte låta bli att känna mig sorgsen.

Kommentarer
Postat av: Nelia

Visst är det sorgset! :(

2009-09-15 @ 08:00:32
URL: http://nelayah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0