okej, så du säger alltså att det är fredag idag?


nä? va? närdå? när passerade veckan då? varför sa du inget?!

Finns det någon annan där ute som tycker att tiden går så fruktansvärt, infernaliskt fort? Att veckorna åker förbi dig likt din väska på bagagebandet när du landat på en alldeles för varm och trång flygplats?
jag hänger inte med. ALLS.
Ohwell. denna låt spelades på gymet när jag och Tobias bodde i Cambridge - och det är väldigt skön TGIF sak att lyssna på just idag, fredag




I tisdags var vi för övrigt och tittade på detta radhus. Fint på bilderna, men inte alls lika fint i verkligheten. Dessutom låg det långt ut, iHögdalen och jag skulle inte alls trivas med att bo så långt ut, det kändes som att området var helt dött. Nästa helg ska vi titta på detta, och även om det också är långt ut så tar det bara 12 minuter med buss till Slussen. Jag är nog lite kär i detta parhus. Älskar att det är öppet ner mot vardagsrummet!

Kommentarer
Postat av: Jo

Du har inte berättat hur det gick med det andra huset här?! :) Jag gillar! Lite trötta köksluckor men det går väl att fixa?!

2009-11-08 @ 14:06:14
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0