I know that there's gonna be a change

I'll make it through the rainy days
I'll be the one who stands here longer than the rest
When my landscape changes, rearranges
I'll be stronger than I've ever been
No more stillness,more sunlight,
Everything's gonna be allright.

Så känner jag idag. Att det är ganska mycket som svänger nu, fram och tillbaka - ner och upp. Men för varje gång jag dippar nedåt kommer åter, något starkare - orkar lite längre än förr.

Tränade imorse. Skivstång (styrketräning i grupp) och jag kände det! känslan! Ni vet, den där man orkar tre bicepsrep till från förra veckans pass. Och 17,5 kg i marklyft/rodd är inte illa. Jag är stark.

Men så är det ju så, att om man inte erkänner sina svagheter - ja då rusar man med stängda ögon rakt in i väggen så småningom. Jag är inte för pjosk, jag har blivit väldigt hårt uppfostrad att alltid bita ihop, inte gnälla och pjoska.
Men mitt eget välmående - det är den enda faktorn jag aldrig tummar på igen. Aldrig.



Kommentarer
Postat av: teddy

Bra inlägg. Livet går verkligen upp och ner och när man väl hamnar där nere så ska man veta att man snart ser ljusglimtarna igen.

Vi är starkare än vi tror.

stor kramis

2009-10-27 @ 11:29:09
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Så sant som det var sagt. Synd att det inte är många som stannar kvar. Synd att det finns många giftiga människor runt omkring :(

2009-10-27 @ 13:40:41
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anja

Hej gumman min!

Jag kan fredag??? Tror jag, sitter och väntar på besked om när mitt seminarie är på fredag, alltså vilken tid, men jag skulle kunna ses då. Antingen på eftermiddagen kanske med vovvarna? Fika och promenera? Eller lunch? Hade ju varit underbart om flickorna kunde träffas.. Nessla är ju så underbart SÖT! Måste få träffa henne!!



Jag kommer nog flyga ner inför jul ja. Lite innan Oskar som kör ner i vår bil. Men jag vet inte exakt när jag ska åka. Beror lite på skolan och praktik. Hur ser era planer ut?

Nejdå, det är inte läskigt. Chelsea var mindre rädd när hon var liten. :P Det kommer gå galant. Bara man har med en mysig väska och lite snacks till henne som hon kan fokusera på istället för allt oväsen.



Puss på er båda!!

2009-10-27 @ 18:22:55
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: Nelia

Det är det viktigaste att komma ihåg, att saker och ting brukar vända, och att det kommer bättre tider, tänka positivt!

2009-10-27 @ 20:05:19
URL: http://nelayah.se
Postat av: egoflow

Jag undrar vad en kidnappad arm är... Hm.

2009-10-28 @ 08:05:53
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0