Drömmar från en matförgiftad

Igår var jag med Pelle, vår creative director på föredrag han höll om förändringar i medialandskapet och social media. Eftermiddagen spenderades på Berghs med olika workshops som var extra intressant att vara med om.
Det blev väldigt stressigt mellan förmiddagens och eftermiddagens föredrag  så jag hann inte äta något.
Därför var jag VRÅLhungrig när jag kom hem vid 17:30 tiden och hävde i mig thaimat från ett ställe nära oss.
Imorse vaknade jag fruktansvärd illamående och det har hållt i sig... har inte fått behålla något under dagen men har precis fått i mig lite fil med blåbär och granatäpple.

To the point: när jag låg avdomnad (efter att ha släpat mig till coop och tillbaka, något av det värsta jag gjort med darrningar, svettningar och avsvimningskänslor) så drömde jag världens feberdröm.
Det kan låta helt stört, men jag drömde om kanelbullar och prinsesstårta! haha.
Jag älskar kanelbullar. Jag har t.o.m blivit kallad snäckan som smeknamn! I min dröm stod jag i en jättelång kö och kunde inte bestämma mig för vilken typ av kanelbulle jag skulle köpa, i mitt drömbageri fanns det alla möjliga typer, med citronkräm i .tex. (gott?!) och jag kunde dessutom inte bestämma mig för hur många bitar av prinsesstårta jag skulle köpa.
Kan detta vara ett resultat av
1. febern
2. matfölrgiftning
3. eller att jag har slutat med socker

Anyways. Som ni märker är man astråkig på bloggen när man har matförgiftning. Och, men är sjukligt sugen på socker, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Nelia

Vilken dröm! Jag brukar bara drömma mardrömmar när jag är hemma sjuk! :) Kanelbulledrömmar är ju att föredra! :)



Mmmm muffinsen ser inte bara goda ut utan också smakar gudomligt gott faktiskt! Ska mumsa i mig en när jag kommer hem! :)



Krya på dig nu så resten av helgen inte är lika jobbig som idag.



Kramar!

2009-10-02 @ 15:39:14
URL: http://nelayah.se
Postat av: Malin L

jag röstar nej för citronkrämen

2009-10-02 @ 15:53:52
Postat av: Maria

Men gumman!! Vad var det för ställe??? Hoppas det är bättre nu iaf! och nej... kanelbullar med citronkräm låter inte gott! haha. puss

2009-10-02 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0