jej snakker norsk

Jag och tobias pratar på msn (vi sitter i varsitt rum, båda skriver superfort, Tobias mer korrekt än jag)
Vi pratar om Zoe Saldana som är med i Star Treck filmen vi såg på bio igår:

Fineynamnam säger:
och i Law and Order
det var bara så skummt för man hade inte fått ngt hont om att hon och spock var kära när hon gick fram och lyste honm i hissen

Tobï-Wan Kenobï Sr säger: 
hahahaha... hvad?



fundering: lysa? är inte det norsk för att kyssa? ohwell, nu är det i alla fall det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, mysigt :) Och det har inte förändrats, same as always.

2009-05-25 @ 23:57:45
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh det var verkligen en fin kärlekshistoria ni har bakom er. Ja tänk om du inte hade oggat in just då, då hade ni ju förmodligen aldrig träffats.

Skåner och Norrland är ju en bit ifrån om man säger så. Men allt sker ju av en anledning.

Nu 5 år senare är ni fortfarande ihop :) Mysigt!!!



Mysigt med sommarhus i Halmstad.

Vi förlovade oss faktiskt i Tylösand på Per Gessles hotell - så Halmstad ligger mig alltid varmt om hjärtat.



Nu passar jag på att önska paret en trevlig tisdag.

kramis

2009-05-26 @ 08:48:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: GI-Malin

Korta och korta men de verkar kunna springa en hel del...Vad du har varit bra och tappat så mycket på en vecka. Jag stod ju still. Party party...



Vilken kärlek du har, det är det man får tänka på när det är knepigt!

Kramar

2009-05-26 @ 09:31:10
URL: http://viktenochjag.blogspot.com
Postat av: Matilda

hahaha! älskar hans snabba svar tillbaka också... "hvad?" :-D



jadu.. en kamera på en begravning. jag hade med mig kameran till mormors, och tog massor.. som för att minnas det sista sista sista. men jag har inte tittat på bilderna sen dess... det skär i hjärtat varje gång jag råkar se mappen.

men någonstans tänker jag att det var bra att jag tog kort, för i framtiden kanske jag kan känna något annat än extrem sorg som jag gör nu mot bilderna. kanske kan se att det faktiskt var en fin, om än dock hemsk, begravning.

svårt att förklara..



jättejättegärna vill jag fika med dig! nästa vecka och veckan efter det har jag däremot väldigt mycket jobb. efter det? om det passar damen?



kram kram!!

2009-05-26 @ 22:56:52
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0