dagens bild

12 km löpning imorse, till Vilshärad och stallet där jag brukade ha min ponny på somrarna. 2 kilometer helvetesbacke upp till en fantastisk utsiktpunkt vid Ringenäs golfbana. Vacker dag idag! Seglade runt utan bekymmer med knäont . SpringCross ska nog gå bra det med, fastän det är terräng...

Idag var HELA Halmstad stängt. Closed. Siesta. Come again,
bra, mer sol för mig. låg på mage, dreglade i sömnen och brände armen lite.
Men, inget dåligt räknas här. För allt är bra här.

Halmstad bibliotek är jättevackert, och åttan/evighetstecknet i vattnet likaså

äta gott bör man, helst i solnedgång

Kommentarer
Postat av: jange

ja det kunde jag tänka mej ;p

5km.

men jag vet ärligt inte. har inga pjuck å har typ aldrig sprungit. ;((

men jag kanske kommer å hejjar

2009-05-02 @ 18:25:37
URL: http://jange.nu
Postat av: Sessan is bride to be

Oj, det var mycket kött det där =)

2009-05-05 @ 02:03:01
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0