short distance running

Jag är en blöt fläck. Var direkt vid hemkomst tvungen att lägga in dagens löpning på funbeat för att få en bild av hur fort det gick. 06:41 min/km 8,99 km/h är inte alls dåligt.

Jag sitter och lyssnar på Måste vägen till Cyraco gynga så och tänker på min pappa. Han sjöng alltid den Povel Rammel snutten när han skakade filmjölken vid frukostbordet när jag var ett liten. Härom natten låg jag och tobias i sängen och sjöng sånger från vår barndom, och jag skrattade så mycket. Pappa har alltid nynnat på än det ena än det andra och när jag nu för första gången på massvis av år sjöng de där melodierna igen kändes allt så bra.
Barndomsminnen är de bästa av minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0