Two days out of the web

Internet här hemma crashade i tisdags. Så efter att jag kommit hem från min första "löpning i grupp på Friskis" upplevelse så kunde jag varken lägga in rundan på funbeat eller berätta om den hatkärlek jag kände för upplevelsen.
Tempot drogs upp direkt, det va inget 7-7.30 tempo snarare 6.30! Vi sprang 9 km enligt mina beräkningar, jag kom i mål på en timme. Efteråt körde vi några enkla styrketräningsövningar sen var det stretch. 2 timmar var jag hemifrån allt som allt, och jag skall definitivt tillbaka på tisdag!

Igår vårstädade vi hela lägenheten. Sorterade ur alla lådor i garderoben slängde en hel drös kassar med rent skräp. Så skönt att bli av med saker! Bytte även gardiner och dammade av alla ytor, skrubbade kalkrester i duschen och i köket. Så skönt det känns att inte ha det ordningssamt enbart på ytan!

På kvällen kom Martin och Micke hit för att se på vad som skule bli SM avgörandet. Och vilken match sen! Underbart att Färjestad vann.

Veckans soliga dagar kan stavas såhär:


Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Jag tycker att du är snygg. Hoppas vi ses på gatan snart, det är väl på tiden?

2009-04-09 @ 10:03:25
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0