sjukbäddsupdate

Det är tur att män hatar kvinnor, annars hade det blivit väldigt långtråkigt att ligga ensam i sängen och bli frisk. Det går så långsamt, och Tobias tvingar i mig hostmedicin! Mest av allt vill jag knipa igen munnen och låtsas att jag är 8 år igen...

Om jag mår såhär på lördag så måste jag dessutom ställa in klättringen med Martin, och jag som tyckte det skulle bi så roligt! Han har klättrat ganska länge och nu skulle jag äntligen få följa med som klumpig adept. Har inte klättrat sen jag var på läger med min scoutkår (Vittsjö) i Kopparberg, vilket var för kanske... 10 år sedan?

Och om jag inte är frisk i helgen så kommer jag bli alldeles ensam! Tobias ska nämligen iväg på utbildning hela helgen, så vem ska Trösta Knyttet? eller jag menar Underhålla Fine? Jag utbrister i ett stort BUU för allt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0