rock the casbah

Igår var en riktig aktiv dag för mig. Började med ett skönt pass på gymmet, körde överkropp - en riktigt genomkörare! Efteråt var jag int alls hungrig men för att inte bli katabol så fick det bli en proteindryck. Är det bara jag, eller är de nästintill omöjliga att få ner?

Post-lunch begav jag och Tobias oss mot en alldeles speciell butik i SOFO där vi spenderade säkert 40 minuter bland deras väldigt utbud. Pirrade alldeles mysigt i magen när vi gick runt bland hyllorna.

Efter den fina uplevelsen begav jag mig mot Kungsträdgården för avskedsmat med min syster och svåger som ska återvända till Singapore. Vi satt faktiskt ute en stund innan solen sänkte sig så smått över hustaken och vi började småfrysa.

En promenad tillbaka längs Skeppsbron och Götgatspuckeln, tvärs över Medis där alla uteserveringar nu öppnat upp fick det verkligen att kännas i hela kroppen. Det är vår!

Älskade Amanda kom efter jobbet och vi lagade goda men olika maträtter allihop och kollade på hockey (även om vi två mest bläddrade i Inked och pratade tatueringar) Sen började Tobi-san och Amanda-sama dra en massa hiskeliga skämt om bord och då visste vi att det var dags att bryta upp. En underbar dag!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Nu har jag kikat in dina bilder på facebook. jag vill oxå åka!! :D KRAM BABE

2009-04-03 @ 13:16:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0