påsksummary

Påskafton var inte så lite underbar. Från att ha bytt om till pyjamasbyxor och linne i tron om att det skulle bli en hemmakväll fick jag svira om till min fodralklänning och jag och min älskade åkte ner på stan för att få chansen att snacka och umgås bara vi två. När alla är hemma med sina +1 blir huset ganska trångt...
Två drinkar senare hade vi hunnit gå igenom det mesta från världsfred till croupierens totala avsaknad på kunder. Det goda humöret var verkligen på topp och vi beslöt oss för att gå ut. Träffade på Tobias gamla klasskompis, vår vän Hanna och även bästa Mattias med respektive dök upp för att hälsa.
Vi stod mest och skrattade/pratade i ett hörn och grovhånglade som två nykära 16åringar.
Han är bäst, min pojkvän, did I tell you?
När Robyn hördes i lokalen fick jag honom att ta mig för en svängom på dansgolvet. Jag flöt som på moln hela utekvällen. När klockan närmade sig två gick vi hand i hand mot bilen.


vi två på Klubb Volym


Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Jag hade tänkt dra dit faktiskt... Men jag var på fest på fredagen så landet lockade lite mer. Jag spanade efter dig igår på Interpool när det slank ner ett par öl men inte såg jag dig alls!

2009-04-13 @ 10:57:56
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

Jag har undrat detsamma hela veckan. Vi skulle ta en öl igår & kollade Brända, Heartbreak, McGills, Bishops Arms... Ja, alla ställen i hela stan. Allt var stängt. Då fanns bara Interpool kvar. Det kändes lite white trashigt om jag får säga men man tar vad man har. Idag återvänder jag! Klockan 2 så jag kanske borde klä på mig... Är du återvänd eller bär det av idag för dig med?

2009-04-13 @ 11:13:00
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0