ond bråd DÖD

Idag utmanade jag Tobas på cirkelfys, en träningsform där man jobbar i 45 sekunder på 9 olika stationer. Jobbiga stationer!! Precis efter uppvärmningen, gissa vem som trippar in och joinar mig och Tobias på vår station (man är 3 på varje) om inte JONNA, min f.d PT. OH NO! Passet blev genast väääldigt mycket jobbigare. Efter ett varv ville jag bara lägga mig ner och avlida i en stor svettpöl, men då var det minsann två varv kvar. Då skulle Jonna gå hem och jag var nästan tacksam för det, hon pressar mig alltid till det yttersta.
Tobias var jätteduktig! som vi svettades...

Jonna svarar på träningsfrågor på nätet så om du har en fråga klicka här. Man måste inte vara medlem i F&S för att ställa en fråga

VÄRLDENS BÄSTA PT JONNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0