måndagsPR

Okej. Nu har jag försökt börja spåna på en pressrelease i två timmar. Det går trögt idag!
Än så länge har jag producerat logan, ort och datum. Rubriken sitter inte och jag känner inte att jag kan. Jag kan inte.
Men! ikväll är det Pr-pub och en debatt om etik moral och öppenhet i pr-branschen som jag skall gå på.
Rioligt, som man säger hemma.

På torsdag flyger jag till Skåne, för att fira valborg med mamma i Halland. I stugan i Frösakull närmare bestämt. Är det sol kanske jag vågar mig ner till stranden och promenerar bort mot Tylösand, det är mys det!

Back to work.

Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Hoppas det går bra för dig, rätt var det är så sätter du det tror jag! Jag mår som en påse skit. Blä. Vi får ses när jag tillfrisknat!

2009-04-27 @ 11:16:14
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack du, då blir jag nog blond igen då :)

Jo då, skolan går bra och jag känner verkligen att detta är något för mig, jag älskar det! Kramen

2009-04-27 @ 13:26:37
URL: http://sandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0