galet späckad dag.

Idag känner jag att jag inte kommer kunna stanna upp för att andas. Det kanske låter elakt, men jag är nästan lättad över att min lunchdate ställde in annars hade jag nog fått hjärtklappning av alla saker som ska göras idag. Visst älskar jag att ha fullspäcjat schema men när det känns som att allt hopar sig på hög, då blir det bara jobbigt.

07-08 morgonspinning (energiunderskott och inget i magen men det hindrar aldrig mig, kämpar tills det svartnar för ögonen!)
10.30 ZINQ (fint erbjudande där just nu, vax halva priset.) Äntligen, jag är lika hårig som en chimpans!
12.30 Lunch med Rosanne
14.00 Möte med Linda/Wake PR på IQube
16.00 Träffa pappa
18-21 Grupparbete
21-?? Packa, jag flyger nämligen kl 08 mot valborgsfirande med mamma i Skåne/Halland imorgon!

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: haha vad bra!

hm.. där är jag inte så insatt. jag vet att hotellen serverar frukost som man kan köpa, fram till 10 ¨på vardagar med helg vet jag inte. ;/ men det ska säkert finnas något...

haha jättebra! :D

2009-04-29 @ 16:48:59
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

Jag är nyfiken som fan på vad du gör nu egentligen? No moore JMK? Berghs? Nu PRsnack & jag är inte helt med.. Praktikant? Arbete? What!? BERÄTTA!!

2009-04-29 @ 18:41:53
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0