freak on a run?


Löpningen imorse visade sig vara en killerrunda. Sprang Tobias terrängrunda som sträcker sig över Årstabron längs med Årstaviken tillbaka på Skanstullsbron. 
7 km allt som allt. 
För att liva upp stämningen lite i början (jag var ute och sprang på fastande mage med trötta ben från spinningen igår) så sjöng jag med i mina favoritlåtar och spelade t.o.m lite lufttrummor!
Sen kom jag på att folk som mötte mig lika väl kunde tro att jag flytt från någon hemlig avdelning på SÖS by the looks I got. Lugnade mig lite och fokuserade på alla upp och nerförsbackar som rundan bjöd på... Kom i mål svettig och med en brännande, nästan pirrande känsla i låren. Gött!





Kommentarer
Postat av: Dessi

GÖTTA :D

2009-04-01 @ 11:45:40
URL: http://www.dessi.se
Postat av: ..:Sarah:..

våren tar fram nått som ligger långt inne, mne blir så jäkla glad.. om de inte vore för molnen som ligger i vägen på insidan skule ju livet leka just nu.haha.. men men, de blir alltid bra tillslut.





PUSS

2009-04-02 @ 11:00:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

den dagen jag springer 7 km då är jag lycklig =) Jag lyckas springa kanske 3 km på sin höjd! Men jag har ju nyss börjat... har köpt asdyra löparskor för att peppa mig själv =) Så jag hoppas att mina 999 kr är värt allt det här!



Tack frstn =)

2009-04-02 @ 19:21:33
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, härlig bild! så det är SÅ du ser ut då du springer alltså... ;-)



japp, vi är en riktigt pysslig familj vi. alla tecknar, alla pysslar, och alla är lite sportiga sådär.



jamen precis! justja! samban var ju där och uppträdde då ja! det är den gruppen ja. disa och emma gick med dig va? de var i min grupp :-)

jo jag har dansat lite allt möjligt annat också. hip hop, balett, jazz och showdance. men nu är det inget mer sånt... mest hemma i smyg. ;-)



nämen är det sant?! parsons i new york? som project runway-tittare så vet jag mycket väl vilken skola det är... tufft!!! är det inte helt SJUKT svårt att komma in där? hur kommer man in förresten, är det arbetsprover? hur lång var utbildningen? gillade hon den? är hon färdig? vad hände sen? :-)

2009-04-04 @ 18:09:22
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0