banrekord och ledsna barn

Idag ringde det oväntat på dörren och där stod två små söta påskkärringar (hörde jag från min plats i sovrummet där jag stod i underkläderna och tjuvlyssnade) och gav Tobias ett jättefint påskkort. Sen slog det oss båda två, samtidigt - inget godis hemma ju! Men Tobias hittade tydligen något att ge dem, och med förundrad min undrade jag var han hade hittat godis efter att han stängt dörren. -Det enda jag hittade var förpackningen med Instant Afro skämt tuggummin! sa han med brydd röst.
Jag la mig på sängen och kiknade av skratt. VAD kommer deras föräldrar säga när de kommer hem med den asken?? -Vi fick den av den snaggade killen på våning två!

I eftermiddag blev det terrängrundan runt Årstaviken och I'll be damned - jag putsade tiden med SJU hela minuter! Tobias springer den rundan på enbart 3 minuter mindre än mig så snart kanske vi äntligen kan springa tillsammans, något vi inte gjort på fem hela år.

Kommentarer
Postat av: Dess

Haha! Den och Don't have ugly children!



Grattis till den förbättrade tiden :)

2009-04-09 @ 23:38:23
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0