What a difference a day made...

...Twenty four little hours. Brought the sun and the flowers, where there used to be rain.

En dag som fick en snöplig start utvecklades till något underbart! Jag stack till F&S Sveavägen på ett aerobicspass - som var helt underbart och ledaren, som också var från Skåne, blev så himla glad när jag berättade att det var ett av de bästa passen jag någonsin varit på. Det verkligen strålade om henne! Att en liten komplimang kan sprida sån glädje. Try it!
Gick hela vägen hem, lite spaghettiben men det var skönt för att bli av med stelheten som annars infinner sig ett atg efter träning.

Väl hemma så duschade vi, gjorde oss i ordning och åkte in till stan för att flanera lite i lugn mak. Det blev mest strolling på NK, men bara det tar sin tid och vips var det kvällning... Vi började promenera lite planlöst och hamnade till slut på Hard Rock Café där Tobias bjöd mig på middag. Vi hade världens bästa kväll! Vi tog det lugnt, beställde in lite mat, chillade, snackade och garvade. Vår tilldelade servitris Sandra gjorde verkligen kvällen minnesvärd, jag tror aldrig jag varit med om bättre service någonstans! BIG tip!

Sen beslutade vi oss i all hast för att gå på bio och kastade oss på tunnelbanan för att se vad Sergel hade att erbjuda. Noll koll på vad för bio det går just nu så nappade vi på Max Payne. Tobias berättade att det hade varit ett dataspel.
Ojoj. Vilken dålig regi, manus och skådespel. Jag satt mest och fnittrade för att den var så dålig! Orkade inte ens bli irriterad utan tyckte mest synd om Mark Wahlberg och Mila Kunis.

Att en till synes så dålig dag kunde bli så underbar!
Just my luck,


Hard Rock, Stockholm

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

haha fan va go du e! Du borde dra ner och hänga på hard rock i göteborg istället, det i sthlm suger;) och om du har tur hittar du hanna i baren! kram

2008-10-26 @ 10:36:23
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Camilla

Är det sådär Hard Rock ser, ut jag har bara sett det i mörker genom ett hav av folk på min studentskiva :p Låter som en härlig dag du hade :)

2008-10-26 @ 13:45:54
URL: http://popbitch.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag gjore de.. förr på ett yoga pass, hon hejar än idag superglatt på mig. och manmår så bra själv efter en komplimnag.. =)



låter ju som de var en mening med översovandet nästan. hihi..



och jag ska nog ta och testa den där natt sprayen.



KRAM

2008-10-26 @ 16:18:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: egoflow

Det lät mycket festligt! Lycka till med tentaplugget! Jag är inte ett dugg avundsjuk. Bara så att du vet... :-)

2008-10-28 @ 10:37:18
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0