smack my.....ketchup up?

Säg mig, vem skulle inte vilja slå lite extra hårt för att få ut ketchupen ur en sådan här flaska?! Tänk att få vara med på en byrå som kommer på liknande produktlösningar och placeringar. Kreativitetsmeltdown för mig... Det sista "thus inviting.." är så jäkla bra!






 









"There are two worlds of bottom smacking, the world of BDSM and the world of ketchup bottles. The company, Dressing for Pleasure, a specialist in fetishwear and all things S&M releated, married these two worlds by putting stickers of enticing rear ends on the bottoms of ketchup bottles.
Thus inviting bar patrons to explore a completely different appetite while addressing their hunger."

Corporate Name of Client:
Dressing for Pleasure
Agency:
JWT , New York
Chief Creative Officer: Ty Montague
Executive Creative Director: Kash Sree
Creative Director: Raphael Milczarek
Copywriter: Adam Noel
Art Director: Jackie Anzaldi
Photographer: Ali Weheda 


Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha, underbart! Fast interaktionsdesignern i mig hoppar och skriker om det enfaldiga i att ha ketchupflaskor som inte uppfyller sin funktion och som måste smiskas till lydnad. :) Förutsatt att den önskade funktionen är att enkelt tillhanda ketchup och inte att hetsa upp människor med sadistiska böjningar. :D



Hmm, vad skulle du sätta för bilder på squeeze-flaskor då? ;)

2008-10-22 @ 13:00:33
URL: http://30-dagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0