strassy.. or stessy?

Känner mig lite stressad. Med mitt jobbsök, vill att saker skall hända NU. Har registrerat domännamnet, köpt små skattkistor, frågat snälla Kajsa om hon vill styra upp sidan, så snart skall det vara igång..
Med skolan, seminarium imorgon där vi skall presentera två texter. En är från 1960 och den andra från 1974. Känns jävligt relevant. Inte. Effects of Mass Communication och The Spiral of Silenve. Inte bara tråkiga engelska texter med förlegat och pretentiöst språkbruk - pluggar man en kurs man inte känner är 100% rätt måste man verkligen kämpa för att det skall in i hjärnbarken.
Tacka Gud(?) att jag har Tobias! Trots att han snörvlar, hostar och snorar så hjälper han mig, dag som natt.

På tisdag blir jag en Agyness på Sure Baby Yes. Fan va jag längtar. Och fan va jag svär mycket.
Jag borde sluta. Nu.

Kommentarer
Postat av: rebecka

det där lät lite som latin för mig. Söker du jobb? och vad är det för sida och skattkistor du pratar om? för att inte tala om den sista meningen! haha, jag känner mig som en gammal tant som inte kan följa med i "ungdomsspråket"....

2008-10-13 @ 08:36:51
URL: http://personlikt.blogg.se/
Postat av: ida

du är inte ensam om att svära mycket!:S

2008-10-13 @ 09:35:04
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0