sockerdricka i magen

Det bubblar i hela kroppen. I måndags och igår har varit de två bästa dagarna på länge. Måndagen innebar att jag fattade av ett beslut som kommer följa mig en bra bit av mitt liv men jag vet att det är ett av de bästa besluten jag tagit! Igår nådde jag ett personligt mål jag strävat efter sen i somras och kan jag berätta hur stolt jag är över mig själv - nej det går nog inte!!
Jag växer som människa varje dag!
Känner hela tiden hur jag tar tag i saker, förbättras och förädlar mitt sätt att vara och handla mot mina medmänniskor.

Inget av detta hade varit möjligt utan min egna starka vilja och tron på mig själv förstås, men det stöd min älskade pojkvän, min familj och mina vänner har gett mig har gjort resan enklare och mindre skumpig.

Nu står jag är med lagerkransen på toppen, som vinnare.
JAG gör det, som FINE:


Kommentarer
Postat av: rebecka

härligt positivt det låter!



sv. är det gott? jag köpte det till min pojkvän

2008-10-22 @ 18:50:45
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0