ny fån

Åh, min nya lur är helt perfekt och jag är hitintills exceptionellt nöjd med 3, sättet de utan några som helst problem tog emot den splitternya men ändå trasiga James Bond versionen av min nya lur och lät mig välja standardfärgen svart. Till 007 följde det med en massa (enligt mig) löjliga gadgets som jag aldrig skulle ha användning för, så att jag fick byta var guld värt! Tobias är även han sjukt nöjd både med 3 och sin w902. Telefongeeks!

Har du inte fått mitt nya nummer, holla at cha' girl!

Min nya fina lur


Tobias little precious darling


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin telefon=) borde också köpa ny men prioriterar annat;P

2008-10-13 @ 12:28:13
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0