morgonpasset

Idag klockan 06 ringde klockan och en halvtimme efteråt gick jag i sakta mak genom mörkret på lugna men blåsiga gator till morgonpaset, det första på mången månad.
Visst, det var väl kanske inte toppkondis på mig (jag gick därmot inom ett kondis på vägen hem, men det är en annan femma) men xx kg lättare gick det genomsnittligt oerhört mycket lättare att hoppa och studsa och när slutlåten ljöd då var det som om någon gett mig ny kraft och jag spurtade allt vad jag hade och förmådde i mål.

Såklart har diskmaskinen här hemma valt att ännu en gång lägga ner sin aktivitet i vårt kök så nu är alla fria arbetsytor täckta av disk och mina fingrar ser ut som nariga russin. Usch, vilken oaptitlig tanke!
En mer aptitlig tanke är att ta en stillsam promenad genom lillastadenStockholm bort till pappas tillhåll i birkastan och se efter vad som behövs göras efter hans röjjarparty med HumaNova klasskompisarna igår. Hade beställt catering från il Piatto och kanske finns det någon bresaola eller mortadella kvar? Mycket aptitlig tanke!

På Götgatsbacken skall jag smita inom det nyöppnade Body Shop och se efter om det råkar ha produkten med det långa namnet "Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist" inne, i så fall blir det att jag inhandlar den till Tobias.
Det är en snabbtorkande bris som bidrar till en vilsam sömn. Den stinker inte utan under nattens gång så avsöndras lite doftnoter som hjälper en att sova bättre. "Ideal for those looking for naturally inspired ways to help them drift off to a peaceful and restorative nights sleep." - Det låter ju som Tobias det!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi...du är för söt! Vi åker direkt efter bröllopet! SMITER bort och får känna på att vara nygifta istället för att slussas in i vardagen direkt. jasså, när ska din kusin gifta sig??Krams

2008-10-24 @ 13:47:15
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ooh den där har jag taffsat lite på i butiken...

2008-10-24 @ 23:48:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag vet en till som får flottigt hår.. ch de visar sig att vi i grundn har väldigt torrt hår.. så nått slår väl fel där upp. för usch va smörigt de blir..





jag använder faktiskt 3 i 1 masken från BS. gjort ett tag nu och den är verkligen bra.

är de den rosa du tänker på..? kanske man ska tetsa den med:-)

2008-10-25 @ 00:04:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0