Lycka till fineynamnam, du kommer essa det!

Så skrev fina Amanda och jag tror hon har rätt! Jag var listig inför denna tentan.... läste inte en enda utav de till synes tvåhundra texterna i de dyra kompendierna och jag har heller inte så mycket som öppnat Habermas eller Calhouns böcker.
The sweet escape har varit gamla tentor och jävlar i min lilla låda va jag och finfina älsklingen pluggade igår. Han peppade, förhörde och strök under med diverse färgpennor det jag inte kunde.
Update på idag: tentan bestod bara av gamla frågor! Yay! Ett E är det minsta jag kommer kunna skrapa ihop.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har alltid rätt, och du är ett ess!

2008-10-30 @ 16:12:48
URL: http://amheni.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Fy fan va roligt attde gick bra för dig!!

samma här=) jag skrev och skrev och svarade på ALLA fråger. en var jag osäker på men skrev en massa iaf.. godkänd är jag helt klart iaf!!!! fy faaaaan vilken lättnad :-D



HURRA FÖR OSS



vet du hur jag firade, med nya skor=)

guess vilka!



ja jag tycker du har en nischad och bra blogg, jag gillar ju dig för din blogg först och främst, ja jag hitta dig genom den.. aaajaaaa du fattar! skojsigt med din mamma, blir ju lite generad typ.. hihi hejsan fines mamma lixom!



2008-10-30 @ 18:23:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0