knoblauch

Ikväll var jag, Cajjan och Mandy Pandy på a friendly place kallat Bröderna Olsson Garlic and Shots. För att ni ikkestockholmsbosatta skall förstå konceptet kan jag tilläga deras paroll:
"No dishes are served without garlic. You can always order extra garlic but never less. As you leave the restaurant you should feel like you have been garlic marinated. This is our mission from God", says the Olsson Bros.

Ja... nu kan ni ju bättre förstå hur pass mycket jag stinker efter att först ha ätit Vitlöksgrillad Serrano-Skinkinlindad Grön Sparris följt av Bröderna Olssons Berömda Fisk- & Skaldjursgryta med saffransaioli. Men till mitt försvar kan jag nämna att jag iaf har försökt att dämpa stanken lite genom att tugga på persilja, kanske skall följa Tobias mammas husmorsknep och koka lite Haricot Verts imorgon för att få bort lukten helt.
Tobias skall ändå skriva högskoleprovet så imorgon blir det bara jag själv som lider...

Jag lär ju i alla fall vara friskförklarad nu, vitlökmarinad av människa måste agera förkylningutrotande!

Nu får vi se, om sömnsprayet från Bodyshop verkar gynnande för min sömn! Night!

Kommentarer
Postat av: cajjan

harry kuvert ;D

2008-10-25 @ 11:54:46
URL: http://helloass.blogg.se/
Postat av: rebecka

låter gott med så mycket vitlök iaf.



sv. inget lov här heller, fast jag borde väll inte klaga, har bara avrit igång 2,5 veckor än så länge. Lycka till med proven!

2008-10-26 @ 10:22:19
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0