high up in the air

När jag gick i högstadiet på T4 i Hässleholm så fanns det en ramp precis bredvid vår skola. Rampen, det var där man hängde med de tuffa killarna som kunde skata. Själv var man inte så tuff.
Den där rampen, och även killarna från rasterna föll något i glömska tills jag hittade en av dem på Facebook och kollade igenom hans galleri. Killen har lyckats!!

Jag tycker att alla som läser detta skall gå in här och rösta på Oskar Gydell som "årets vertåkare". Han förtjänar att vinna, och han förtjänar att vinna STORT!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni som vill ha en mops !



Titta på min blogg så får ni se !

Det är min yngsta killes brorsa !



kram

2008-10-16 @ 22:24:08
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0