Charlie Murphy Live, sön19 oktober kl 20.00

Jag köpte biljetter till Göteborgsföreställningen för enligt ticnets hemsida fanns det inga kvar i Stockholm, men sen när jag letade runt efter en bild på Charlie så hittade jag en länk där det visade sig att det VISST fanns biljetter kvar. Irriterande i allra högsta grad!!
Flygbiljetterna till götet var avbokningsbara, men inte evenemangsbiljetterna, därför säljer jag nu två biljetter till Charlie Murphy live på Lorensbergsteatern i Göteborg nu på söndag klockan 20.00.

Köpta för 460 kr, jag säljer båda för 300 kr


På ticnet kan man läsa:
Charlie Murphy och hans vänner är tilllbaka med helt nya föreställningar i Sverige! Kultförklarade komikern Charlie Murphy, känd från Chappelle show och Comedy Central kommer till Göteborg för första gången någonsin. Med en 20 år lång bakgrund inom underhållning har Charlie Murphy blivit så mycket mer än bara Eddies bror, och de senaste årens slutsålda turnéer har gett honom en allt större fankrets. Pris: 210 - 255 kronor plus serviceavgift. Missa inte Charlie och hans vänner live på Lorensbergsteatern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0