porr-idge

Med gröt i magen sitter jag här och tänker lite på mitt liv. blickar upp mot den blå himlen bakom mig och får se en målare högst upp i huset mittemot som står med öppet fönster och pill-målar fönsterkarmar. Tänk att vara målare... då hade jag varit glad hela tiden, för färg luktar gott.

I lördags träffade jag en väldigt trevlig person från Söndrum. Ju mer vi pratade om trakterna vi båda kan utan och innan desto större blev knuten i magen. Magknuten är faktiskt en vän till mig trots den negativa klangen. Magknuten signalerar till mig att det är dags att dra söderut snart, att jag varit "hemifrån" för länge. Jag hoppas på en midsommar i fina människors sällskap, våffla på hembygdsgården och kanske festilgheter i Söndrum på kvällningen.

Time to put on clothes and go to work.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahahahah... torr humor ja;-)

nu iväg till skolan. ha en toppen dag!

KRAAM

2008-05-21 @ 08:02:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0