Inneskor och fina omgivningar

På Beyond Retro hittade jag igår inneskorna jag letat efter mitt hela vuxna liv. Överlade köpet i en millisekund innan jag styrde kosan med schwung i steget mot kassan. Plus i kanten på en fin dag var: en leopardsjal, lunch på Chutney ute i solen, eller i alla fall värmen med Laila och Angelika, skön promenad in mot centralstationens omnejd och presentköp till tobias (frasierbox #6) och ännu en pocketbok till moi.
Mötte upp en glad men trött pojkvän och åkte hem för att snart sitta i en taxi på väg mot hotell palace och senare stallmästaregården där vi avnjöt en avskedsmiddag i min systers ära.

Snart blir det brunch för vår del, jag smygäter fikon för jag är hungrig likt människorna under finska vinterkriget. ge... mig... brunch.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0