Gratis Gefilus Max

På det IBS forum jag är medlem i blev ramaskriet högt när Valio presenterade sin nya produkt Gefilus max, som de först påstod lindrade IBS. Efter att vi medlemmar tryckt på skillnaden mellan stressmage och IBS så bestämmer sig nu Valio för följande
1) Stoppar reklamfilmen
2) Gör om kommunikationen, värderar de förslag vi skrev
3) Tar bort felaktigheter på hemsidan
4) Tar bort info foldrar från butiker.

Lena Lundvall från Valio skriver även att deras nya formulering kommer lyda "En god yoghurtshot, som hjälper vid stressmage och har en positiv effekt på IBS".

Plus att Valio erbjuder oss alla på forumet att testa produkten Gefilus Max under en period. De skickar mig 5 x 20 kr värdekuponger som jag kan lösa in. Värdekupongerna räcker till 5 förpackningar, d v s totalt 20 st shots.
Hoppas att jag märker någon skillnad, hatten av för Valio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0