on the road again...

Många timmar i bil har det blivit, både igår och idag. Igår körde vi från Halmstad till Stockholm och idag vidare till Gävle. Något helt stört på den nya vägen upp i Norrland är att det inte finns EN ENDA mack! vi fick i panik köra av vägen så att jag fick störta ut i ett buskage för att kissa. På många ställen såg man övergivna bilar som fått bensinstopp.. vad tänker man när man anlägger en supereffektiv ny väg som gör bilresan 30 minuter kortare men som lämnar bilisterna helt åt sitt eget öde? Muppar!

Lyssnar frenetiskt på vår senaste Anne Holt cdbok medans Tobias raidar. En löprunda står på spelschemat för oss båda senare, var väldigt länge sen vi joggade ihop, vå får se hur det går med mitt knä och hans fot. Imorgon ska vi i alla fall på Ki Box, den grymmaste träningsformen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är ute efter lite av varje ;) tack för tipset perfekt! =)

Den där vägen låter ju inte allt för kul att åka hehe.har du semester nu? får bli en glass i solen snart ?

2008-06-24 @ 19:37:57
URL: http://kumlin.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Jag har faktiskt också tänkt på det där med mackarna... Vi fick köra av i Uppsala för att tanka vilket bara var jobbigt och irriterande! Kanske medvetet dock för att mackarna i Uppsala inte ska konka... Och det finns ju en rastplats med "toaletter" vid Uppsala iallafall :-D

2008-06-27 @ 18:53:32
URL: http://blogg.gd.se/missdone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0