Loka likes Asia - Fine likes SOMMARREA

Vad är grejen med tvättmaskiner?
Du går ut i tvättstuga exakt på avtalad tid. Tvagningsapparaten har avlagt ett löfte om att dina kläder skall vara rena vid en viss tidpunkt. Det är här det brister. Igår blev jag stående i hela tjugo minuter (give or take) medans den förbannade  maskinen inte kunde bestämma sig för om den skulle börja centrifugera eller ej! Och under denna tid så skjuter den upp mötet mellan mig och mina nyfärgade jeans. "Nu är jag snart klar! eller... jag menar om tre minuter!"
Den stal tid från mitt liv, och det blev inte bättre för att jag blev arg, då la den på TVÅ minuter åt gången istället! "Ska du vara sån så skall jag minsann centrifugera lite till!"
Jag slet mitt hår och tittade förtvivlat på klockan. Bråttom bråttom, kom igen nu. nejnej.. åh hå, nedå! sakta sakta snurrar den runt och det känns som om det dröjer extra länge innan det magiska klickljudet uppstår. det ljud som betyder att mina jeans är klara. "Så, det var väl inte så farligt?" tycks tvättmaskinen säga åt mig och snörpa på.....munnen?
Anyways, mina nyinköpta Wranglerbrallor blev jättefina, nu har jag två i exakt samma modell med olika kulör:


Igår blev det rosé och fotboll (som led av svåra störningar) plus småplock som nötter och torkad frukt, vegangodkänd gräddfil och grönsaker med Tobias och Mattias - Trefligt trefligt!



Och idag efter gymandet (körde riktigt tungt på benen) så slank jag in på Stadium för att finna världens sommarREA. REA klingar fint i mina öron, så träningsgarderoben är nu utökad lite. Måste ju vara snygg om man inte är deffad! (ännu,hehe)
Sköna, riktigt stora brallor med dragsko där bak så det rynkar sig på vaden, från Nike. Plus en liten Finefot i högra hörnet ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ingen aning om den är i sammet, men det spelar ingen roll när man är kär :) Så du försöker fixa det då?

Ja, det ska jag absolut göra :)

2008-06-26 @ 15:29:09
URL: http://sandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0