Dag ett

Phew. halv åtta blev jag avsläppt av chifen. Hämta sushi, bege sig hemåt, trötttrötttrött....
Dagen tycker jag personligen var lyckad, gruppen var dynamisk, vältalig och kvicktänkt och våra övningar ledde fram till många användbara slutsatser. Jag antecknade ALLT under hela dagen  så jag har två fulla block som jag nu skall sätta och dra slutsatser ifrån för att sammanställa någon sorts sammanfattning till imorgon.
Imorgon skall jag prata inför gruppen (gulp!) om vad vi kunde fastslå efter våra intervjuer vi gjorde på stan och vad jag har kunnat tillskanska mig den månaden jag har satt mig in i det här. Hoppas de kan tycka att nåt jag säger är intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0