Sen när?

Så hände det idag igen, vaknade 05:14 med svår RLS i hela kroppen,. Jag har aldrig förstått Tobias när han har beskrivit hur det känns, men det är verkligen som att ha myror krypandes under huden. RLS finns det in get botemedel mot så jag hoppas att detta bara var nån fling pga av....ja, jag har inte kunnat lista ut ännu varför jag fick det. Tobias har haft det i flera år, ibland förlorar han flera timmar sömn per natt då det är omöjligt att sova.

Ligger i soffan framför med ännu en lättsam film innehållandes Tobias favorit hatobjekt.

Kommentarer
Postat av: joe

usch det låter ju förskräckligt, jo mitt liv är fruktansvärt bra. hur har du det själv?

2008-07-26 @ 15:54:12
URL: http://juanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0