Gävle

Det finns ingen stad som jag har så många tudelade känslor för som Gävle. När jag bodde där var det ingen dans på rosor, men precis innan jag flyttade därifrån kom jag att tycka om det mycket mycket mer. När det är fun times i Gävle, då ser det ut såhär.


Jag och Angelica har det svårt att vara coola på kort med solen rakt i ögonen.

   
Grilldags i Bomhus med storfamiljen Walldén (inkl vissa utbölingar likt myself)

  

Vem behöver Box för att komma åt Bag?


En underbar, somrig, svettig, dansant, leende kväll på Klubb Volym!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ni är :)



jag vet, din far verkar vara en bra karl. men just igår bara brast allt ett tag... idag är det bättre igen.

jag börjar på Farsta den 15/8, just nu är jag skitnervös...

2008-07-29 @ 12:35:21
URL: http://jossanjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0