vilken smäll!

Jag sitter och tittar på Jönssonligan.. Är lite opepp, för den "jättemysiga julmarknaden" visade sig vara IMORGON! Så jag och Tobias åkte ända ut till Sigtuna (det tar typ 70 minuter) i "onödan", det ösregnade - men istället för att bli sura eller griniga blev vi fulla i skratt av de tomma stånden och bristen på julstämning. Vi bara skrattade åt alltihop och kom på att vi skulle åka till Arlandastad och köpa julklappar istället.
Kliver på bussen och vem är den första jag se om inte HUSMOR. Fyra år har gått sedan jag träffade denna paranta, dock lite "innerliga" och "egna"  dam som var Backas husmor under min tid på SSHL. Var tvungen att kallprata om sådan som vad gör Ni nu för tiden? Är Ni kvar på skolan? (hon blev kickad från vårt hem av förklarliga skäl)

Väl framme i Arlandastad och Eurostop upplevde vi det sömnigaste shoppingcentret vi någonsin satt vår fot i. Men julklappar blev det! Är det något vi är bra på är att göra det bästa av situationen när något går fel.. vi är så bra ihop.

Ikväll är vår sista kväll ihop på en vecka så vi ska julfika, slå in Tobias julklappar, kolla på julfilm (Home Alone I och II), dricka julmust och mysa deluxe så vi står oss sju dagar nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är en liten flicka som ligger och vätar på att få komma ut. Så spännande är det! Nu vill man bara gosa bebbe vill jag lova. Allt bra med dig? Var ska du fira jul? Kram

2008-12-20 @ 18:15:37
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, vi såg också Ensam hemma 1 och 2 nyligen. Vet inte hur många gånger jag sett dem men jag tycks aldrig tröttna =)

2008-12-21 @ 11:14:13
URL: http://miranda-ail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0