Snart Stockholm igen

Igår var jag helt broken. Efter juldagens festande i Helsingborg, som var till största del en underbar upplevelse med middag, drinkar, konversationskort och utmaningar låg jag på en soffa och läste eller tittade på tv hela dagen. Idag har föjt i gårdagens tecken, men jag har i alla fall börjar tänka på vad jag skall laga till nyårssuppé. Några förslag från andra husmödrar där ute?

Om ca ett dygn är jag tillbaka i Stockholm och återförenas med min kärlek. Tiden har bara svishat förbi och snart är det ett nytt år. Fantastiskt! Letar efter inspiration till nyårsdukningen också, som jag skulle vilja göra lite mer speciell.
Vad händer för er på nyår?

Kommentarer
Postat av: sophie

tack:)

2008-12-28 @ 10:07:13
URL: http://lillafi.blogg.se/
Postat av: Maria

Den dukningen var riktigt snygg! Vårt nyår blir ett enda kaos, flyttar den 2:a så vår middag får väl intas i picnicform på golvet. =)

2008-12-28 @ 11:50:04
URL: http://thesvartkaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0