Praoelev..

...har jag varit idag. Mamma jobbade så jag hängde med och stod lite i repan, lite som värd och var allmänt serviceminded, önskade God Jul och tog hand om svettiga människor. Skulle ha cyklat lite med men det hanns inte med... eller... jag orkade faktiskt inte! =)
Det är verkligen skillnad på en liten förening som Höganäs och min hemmaförening Stockholm. Dels de naturliga skillnaderna som lokalytan, personal och antal aktiva, men det som jag märkte störst skillnad på var stämningen. Här är den så mycket mer intim och mysig. Alla känner alla, inkl de som bara gympar och inte jobbar! Det saknar jag jättemycket i Stockholm.
Jag har funderat över att bli ledare, har till och med blivit headhuntad på ett steppass av instruktören som tyckte jag hade så mycket glöd och energi att jag skulle direktkvalificeras till ledarutbildningen! Det passade inte just då i mitt liv och ibland ångrar jag att jag inte tog chansen men nu vet jag att jag hellre skulle vilja vara ledare på en mindre ort.
En sak är säkert: Friskis & Svettis är en fantastisk samlingspunkt!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

näää ingen snö knappt kvar :(

deppigt!



men de är riktigt kallt, så OM de kommer så borde de ligga kvar nu..



PUSS PÅ DIG

2008-12-23 @ 10:33:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud va skoj! Go get it :)



Jag hade aldrig kunnat göra nåt sådant, jag är som en stutsande liten köttbulle när jag försöker gympa :)

2008-12-23 @ 12:07:20
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0