hjulen på cykeln snurrar runt runt runt...

Sen i måndags är det grönt ljus att börja träna igen. Även om det inte känns speciellt jobbigt att cykla utan att hålla i handtagen, jag hade gärna sett att jag fick börja styrketräna och gå på mitt älskade aerobics och step, men nono!!
Men jag tar det som en utmaning att göra cyklandet roligt och svettigt och har kommit på någon slags variant på hur man kan sitta på sadeln för att magmusklerna ska få det riktigt jobbigt. Idag är det så tredje dagen i rad som jag är uppe i ottan och cycklar. 45 minuter blev det igår och det tänkte jag köra idag också, även om jag hade velat köra en timme.
Hepp!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

jaa de va riktigt kul igår :)

2008-12-11 @ 08:20:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi ja det blev några timmar i sthlm :)

köpte mig en söt liten klänning!



ja, plugget är tungt, men också skoj! :)

men snart lite jullov. skööönt.



kram snyggo.

2008-12-11 @ 13:08:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0