Glada dagen - hela helgen!

Ja! nu är det helg. Tentan avklarad - resultatet talar vi tyst om...

Imorgon flyger vi till Malmö, ska äntligen få träffa min barndomsvän Malin på eftermiddagen och lite senare ha minijulafton med HELA familjen samlad på kvällen. Tyvärr kommer inte Dessan och James hem för själva julen så det får bli julklappsutdelning imorgon kväll istället. Ikväll är alla utom vi på Margretetorp och äter julbord. Stackars Cedric och James - hittar de något gott? En från England och en från Singapore, de tycker nog att maten är konstig... Men jag sitter här och är avis, jag vill också! Julbord - åh så gott!

Tobias sitter bredvid mig och paddar så smått.


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va kul, anar att NY också är en FAB stad :)

2008-12-04 @ 19:57:03
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hej igen, så kul att du har en syster i Singapore, det kryllar av svenskar här och vi har en förening (som även finns i 50 andra länder) som heter SWEA vi har 160 svenska kvinnor som medlemmar. Jag sitter med i styrelsen i SWEA så du får jättegärna be henne kontakta mig så kan jag guide henne lite.

Min mail är: [email protected]



Ha en fin helg!

Kram Gunilla

2008-12-05 @ 03:59:16
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0