oldie goldie

Igår tog jag och syrran en promenad från henne vid St Eriksplan via Vasaparken och GLASS (omg!). Drottninggatan ner en bit och vidare mot Kungsan där vi trodde det fanns nån liten trevlig tillställning.
Nej! Vi kom till fjortishelvetet. Ung08 hette det tydligen, men det enda jag såg vara tuperat hår, foundation med fel nyans och väldigt korta xzibit fans men med väldigt ljusa röster i jämförelse.
Jag tog en snabb promenad hem, bort från allt det där. Hem till min sjukling som mått illa i två dagar. Jag tänkte att en tripp down memory lane = sultana scones skulle göra lite gott så det blev till att baka.
Och som sjuklingen åt! Success!


Om en stund ska jag ha möte med dagisvännen Anna. Ett väldigt seriöst temöte på Skrapan där vi skall prata om presumtiv gemensam födelsedagsfest i min förenings källarlokal någon gång runt våra födelsedagar som infaller med bara några dagars mellanrum.
Oj vilken lång mening det blev. haha. Mental andningspaus.
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, gottit

2008-08-14 @ 22:55:52
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0